söndag 20 februari 2011

Fråga




God söndagmorgon!

Taskstodotoday: Träna upp en ny signatur. :)
Slänga grovsopor. Städa och organisera presenterna i hemmet. Just nu ser vårt hem ut som ett smärre lager.
Köpa ramar.
Packa i ordning allt som ska returneras till Systembolaget (det blev faktiskt en hel del över). Älskar Systemet för att man får returnera.
Packa i ordning det som ska tillbaka till uthyrningsfirmorna.
Förbereda middag ikväll.


För den nyfikne och fortfarande som oss bröllopsyra så kolla in Calles blogg för en liten bröllopsrapport. Min kommer lite senare. Då ska jag även göra en liten checklista på bra "tänka-på" grejer som den bröllopsprojektledare jag blivit.

Jag har en fråga. Nu börjar jag få jättemycket läsare. Var skulle den här bloggen passa? Om man nu skulle vilja börja tjäna lite pengar på den. För det är väl okej för er ? Eller ska man fortsätta vara själv?

14 kommentarer:

  1. Jag har alltid tänkt "nej, gravid vill jag inte gifta mig, jag vill vara smal i klänningen". Hur tänkte du kring det? Har du tänkt som jag förr, men ändrat dig nu när du blev gravid?=)

    SvaraRadera
  2. Ärligt talat så finns det en fest i livet det är helt okej att vara gravid på så är det ens bröllop. Jag är glad för att jag var nykter och kunde ta in och komma ihåg allt i detalj. Jag tycker jag har en ganska fin graviditet. Nästan bara en mage. Så för mig blev det snarare att välja en klänning utifrån mina förutsättningar än tvärtom. Resultatet blev mycket lyckat.

    SvaraRadera
  3. Hej,

    Kan du inte säga var du fått erbjudanden att blogga?

    Annars spelar det ingen roll var du vill flytta, tror att alla följer med.

    Grattis till bröllopet, fantastiskt.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Klart att du ska passa på och göra en hacka på ditt bloggande när du ändå håller på! Håller med ovanstående - spelar ingen roll var du tar vägen, alla hänger på...

    SvaraRadera
  5. Men Gud, kör! Vi följer med dig. Varför skulle du inte liksom? Sätt av pengarna du tjänar till bebisen. Eller till en ny sommargarderob när bebisen är född.

    SvaraRadera
  6. Grattis till bröllopet! Vart hade ni festen? Ser ut som en väldigt fin lokal.
    Lycka till med allt!

    SvaraRadera
  7. Till en stor eller bra tidning!
    Aftonbladet
    Your life ( samma som svägerskan)
    Veckorevyn
    ngn inredningstidning/site
    Amelia
    Mama (Passar bra nu när du är gravid nu och sedan när lilla Penny kommer)

    SvaraRadera
  8. Go for it! Det är ju aldrig fel att tjäna pengar på sin blogg.

    SvaraRadera
  9. Hej och stort grattis fru Schulman :)
    Jag tycker att de bästa sajterna just nu är:

    Chic.se
    Elle.se
    Mama.nu

    Kram Saga

    SvaraRadera
  10. Ja du var verkligen jätte vacker, och som du säger är det nog ganska skönt att vara nykter. Känner verkligen att jag skulle kunna gifta mig gravid.
    Och det är klart du får dra in pengar om du kan, tyckte iof att det var rätt skönt och ball att du gjorde det för skoj skull. Men vadan, pengar är nice. Ha en underbar dag frun.

    SvaraRadera
  11. ni fattar väl att detta är hennes sätt att ragga erbjudanden och inget annat

    SvaraRadera
  12. Tyvärr så vet jag inte var pengar finns att hämta inom bloggvärlden men go for it, jag är säker på att dina läsare hänger med. Jag har svårt att tänka mig att du skulle bli någon annan bara för chansen att tjäna lite pengar. Har jag inte sagt grattis till giftermålet tidigare så gör jag det nu. Sanslöst vacker var och är du. All lycka önskar jag er.

    SvaraRadera
  13. Jag försvinner om det ska tjänas pengar på bloggandet...

    SvaraRadera