lördag 12 februari 2011

Saker jag måste



Det är lördagmorgon och jag kan inte sova, har inte sovit på en timme, å andra sidan somnade jag vid tio igår så jag får väl skylla mig själv. Calle blir galen på mig, så jag gick upp för att ge honom några timmars sömn till. Det är ju trots allt helg. Undra vad Alex och Amanda gjorde igår? Jag tror förresten jag vet vad det är Rebecca teasar om, men jag är inte säker. Måste ringa henne och dubbelkolla. Gillar att ha koll.

Carolina kära människa vad hon alltid är snygg, hon kan aldrig misslyckas.
Svarade jag förresten på det där mailet från Elin? Jo, men det gjorde jag väl. Har känt mig så PÅ, hoppas hon förstår, hon är så fin tycker jag.
Jag och hon brukar alltid lyckats omedvetet synka dagar för tjejmiddag på Teatergrillen. I och för sig kanske hon är där jämt så det är mer slump att jag råkar vara där samtidigt. Vad vet jag.

Gud vad jag älskar Colombines nya Zarakavaj. Så snygg tillsammans med skinnkjolen. Jag kan nog längta allra mest efter att få tillbaka en midja, inget passar man ser ut som ett päron i allt. Läste på Alex blogg att Charlie kommer bli 176 cm lång. Undrar hur lång Penny kommer bli med två kortisar till föräldrar? Tänk om hon blir som Signe!?

Det blir ingen bröllopsresa nu då jag snart är i vecka 30. Vi pratade igår om att dra till L.A. nästa år i 1,5 månader. Man blir ju ganska läskad när man läser Jennies blogg och jag älskar ju L.A.

Nej nu ska jag snart börja städa och idag gör vi alla stora inköp som vi måste inför bröllopet. Kan inte fatta att det är mindre än en vecka kvar. Gud jag har haft det här i huvudet sen september. Tavlorna jag "vann" från Bukowskis verkar ha kommit på posten. Undra vad Amelia skulle hängt dom?
Så många smileys och lite bilder Maria Montazami har på sin blogg. Synd. Man vill ju se hennes påhitt.
Ser att Micah har varit på turiksk Hamam. Hur många gånger jag har inte tjatat på Calle att åka till Blue HamamLidingö, men det där med SPA verkar inte vara något för killar.
Ska nog ta den där massagen i veckan jag fick i presentkort på Centralbadet av Carolina.

Nej, nu är det faktiskt ljust ute. Dags att väcka Calle.
Godmorgon!

3 kommentarer:

  1. Jag vet att man inte lyssnar på alla som säger det innan man fått barn, men passa på att sov nu! ;)

    SvaraRadera
  2. Wtf?! Antalet uppenbara länkningar på den? Klickade inte in mig på en enda :) helt ointressant inlägg för övrigt

    SvaraRadera