tisdag 15 februari 2011

Oinspirerad

Har gjort en rolig grej idag. Ska berätta mer om det vid ett senare tillfälle.
Det känns rent allmänt som att den här veckan kommer att bli lite haltande ur blogghänseende, det är ju lite att stå i.
Imorgon är liksom sista dagen innan "le spectacle" drar igång. Imorgon är jag ledig från jobbet, städ och tvätt står högt på agendan, samt göra om bordsplaceringen för förhoppningsvis sista gången. Sen ska jag göra några mindre sista inköp.

På torsdag ska det åka runt och fixas och trixas, sen från fem är tärn-sleep-over på Nobis och efter det är det ju faktiskt dags.
Klockan 9.00 på fredag ska jag fixa naglarna på Bangs sen ska det friseras bröllopsfrisyr för mig och tärnorna. Efter det kommer Oliver från Mikas dit och fixar mejken på oss.
Efter det bär det av till kyrkan. Ska verkligen försöka blogga upp förberedelserna.

Gode gud låt allt gå enligt planerna och inget sista minuten strul. Just nu har Skansen ändrat promenadväg till Spårvagnen och det är is på spåren, så än vet vi inte om vår transport funkar...
Våran tekniker som fixar tekniken pratar knappt svenska och ingen engelska. Florist och tärn-Rami pratar knapphändig svenska och kommunicerar mestadels på engelska. Lite upplagt för trubbel mellan blomsterarrangemang och teknik. Ja ni förstår. Någonting säger mig dock att allt kommer lösa sig tills det är dags. Polis-Jonas är Toastmaster och har lovat att komma in och styra upp teknikdebaclet. Peka med hela handen och sånt med myndig röst.

Som ni hör har jag huvudet fullt med bröllopsbestyr, så jag är lite oinspirerad till olika blogguppslag.

HJÄLP MIG att komma på roliga ämnen att blogga om!

8 kommentarer:

  1. Önskar er all lycka med allt.
    Det kommer att gå strålande och du kommer vara en fantastiskt vacker brud.
    Come what may!
    Nu har du planerat nog, låt det som sker ske, allt blir till det bästa.
    Lots of love till er alla.

    SvaraRadera
  2. Njut av er stora dag, och all lycka till er!

    SvaraRadera
  3. Stort lycka till med bröllopet!
    Jag gifte mig själv för ca ett halvår sedan och det var verkligen den bästa dagen i mitt liv.
    Här kommer ett viktigt råd; eran bröllopsdag kommer att gå så fasligt fort, glöm inte att stanna upp ibland och bara njuta.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag gifte mig för 23 år sen och det var inte den bästa eller viktigaste dagen i mitt liv. Sen dess har allt blivit bättre och bättre och jag och min man har upplevt kanondagar i massor och strålande lycka tillsammans. Tänk på det, denna dag måste inte vara perfekt alls, det är den långa resan man gör tillsammans som gör livet vackert. All lycka och välgång!

    SvaraRadera
  5. Du behöver inte komma på blogguppslag, det är bara roligt att höra allt om förberedelserna inför bröllopet! Stort LYCKA TILL!

    SvaraRadera
  6. Ta det lugnt med bloggandet nu och njut av all bröllopsbestyr iställlet!
    Stort lycka till på eran dag Anitha, det blir säkert helt underbart!

    SvaraRadera
  7. Mobilblogga om alla förberedelser! Kram

    SvaraRadera
  8. Jag satt på bussen imorse till jobbet och gick in på bloggen din och just när den skulle laddas upp så kände jag ett PIRR i magen i nån slags bröllopsförväntan. På riktigt. För er skull och det är skumt men fint att man kan känna ngt öht för folk man aldrig träffat. Ju. :) håller tummarna för att det blir en kul dag.
    Och fan vad fin han är som hämtade sköna trosor till dig och inget knasigt herrporrigt. Bra kille där. Så glad man blir av den berättelsen, de finns därute de vettiga kärleksfulla. Få men fina män. Grattis till er båda & lycka till imorron.

    SvaraRadera