lördag 19 februari 2011

Lite fler bilder

Ska berätta om hela dagen i detalj, men det tar vi kanske imorgon.


(Foto: Adam Alsing)
Här försöker jag trä på Calle ringen på fel finger i ca 1 minut till prästen slutligen informerar oss om att det vanligtvis är det andra fingret. Snacka om att vi var stirriga!


(Foto: Adam Alsing)
Då var det klart då. Herr och fru Schulman. Nu kunde nervositeten
sakteligen börja avta.


(Foto: Adam Alsing)
Ett av alla fantastiska tal innehöll "kärleksduvor". Tack Erik, Pelle och Stefan! Oförglömligt.


(Foto: Anna Setreus)
Här får man en liten känsla av lokalen och dekorationerna.


(Foto: Anna Setreus)
Om du har 2000 rosor över någon dag, då kan du göra som Rami skulle gjort.


(Foto: Anna Setreus)
Bruden var sist av dansgolvet! Jag tog en egen flaska Billabong något Australiensiskt mousserande alkoholfritt (kan jag verkligen tipsa om) och lurade mig att jag var med i leken som de andra. Jag tror ingen tänkte på att jag var nykter...hoppas jag. Jag märkte dock motsatsen :)

Idag har kroppen tackat för sig, tre danstimmar i högklackat har gett foglossningen ett ansikte. Men det var det värt.

8 kommentarer:

  1. Jag säger bara..VILKEN bröllopsklänning, så vacker. Du var så vacker med klänning, håret osv.
    Och vad fina dekorationer!

    SvaraRadera
  2. Vackert par, vacker kyrka, vacker fest. Vackert helt enkelt! Kan föreställa mig att dansen känns av idag. Höggravid, högklackat och dans är ingen bra kombination. Men det klart man ska dansa på sitt bröllop. Grattis igen!

    SvaraRadera
  3. berätta gärna om duvorna. Varfifrån kom dom och var är dom nu? kram

    SvaraRadera
  4. Min förra kommentar verkar inte ha kommit fram, så med risk att verka tjatig... Vilka vackra bilder på ett vackert par! Önskar er all lycka i livet. <3

    SvaraRadera
  5. Du var helt obegripligt vacker. Och ni verkar vara så ofattbart lyckliga. Nu drömmer jag om ett eget bröllop.

    SvaraRadera
  6. Grattis och vilken underbar klänning!!

    SvaraRadera
  7. Åh vilka fina bilder, och vilken vacker klänning du har! Nu har jag själv blivit bröllopssugen.
    GRATTIS än en gång! =)

    SvaraRadera
  8. Du var jättevacker! Funderar: Kan man åka taxi ända fram till S. kyrka när det är bröllop? Verkar lite långt att gå annars i långklänning och högklackat. Ser fram emot detaljerat reportage, skulle vara härligt

    SvaraRadera