lördag 12 februari 2011

Inbrott & Utbrott

Idag har vi gjort 90% av alla stora bröllopsinköp imorgon är det lite smågrejor och på torsdag. Sen är vi klara! Jag kan knappt förstå att det är mindre än en vecka kvar och börjar bli stresstingslig. Stackars Calle få ta smällen för mina bröllopsnerver.



Är det inte härligt när tulpanerna slår ut olika fort? Jag tycker det är smärtsamt vackert.



Alex & Amanda bjöd på lunch på Riche.



Nu börjar snart Melodifestivalen, Calle är med Polis-Jonas och jag passar på att göra inbrott i Calles godisskåp. Det händer inte så ofta men just idag fanns ett urge.
Fattar inte riktigt vad riskakorna gör där. Kan aldrig påminna mig att jag sett honom äta någon. Undra om de står där för att kompensera för alla synder?



Så där ja, nu är bordsplaceringen klar. Nu får hoppas vi att inga ställer in i sista minuten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar