torsdag 3 februari 2011

Ringlös



Först och främst vill jag säga tack till alla som berättat om sig själva. Kul att veta lite mer om vilka jag pratar med. Fortsätt gärna!


Vi lämnade in ringarna på putsning igår och sen dess har jag kommit på mig själv att söka efter den med mina andra fingrar. Till och med blivit lite lätt orolig vissa stunder att jag tappat den, för att sedan snart komma på vad det är. Men känner sig odekorativt naken ska erkännas.

Jag provade brudklänningen igår som är under konstruktion. Det här var första provningen med den riktiga klänningen. Fortfarande långt ifrån färdig men man börja få en idé i alla fall om hur det kommer se ut. Jag blev ganska deppig, såg ut som en isbjörn. Litet huvud, stor underkropp. Inte alls sådär ljuv och salig som jag hade hoppats på. Jag får verkligen hoppas att det blir bättre till nästa provning...

3 kommentarer:

  1. Du kommer vara så vacker Anita! Det finns inget finare än gravida kvinnor! Jag är Sara, 20 år, från Göteborg där jag just nu jobbar tillfälligt på en skola i väntan på att komma in på läkarprogrammet.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Såg ditt förra inlägg med kartan och uptäcker att jag blivit misrepresenterad! Och allt pga våra servers på jobbet, som går via Tyskland eller något sånt datamysko. Antar jag..
    Jag bor i alla fall på Nordirland, är 30 år gammal, gift med en urinvånare och jobbar med försäljning/marknadsföring. Hittade hit från början via Alex, och gillar att läsa svenska bloggar för att hålla igång 'pråket'.
    Stort lycka till med resten av graviditeten - håller tummarna för dig. Och tack för en mysig blogg!
    Elisabeth

    SvaraRadera
  3. Varför har du ringen på höger hand?
    Du blir jättevacker på ditt bröllop
    - det är jag säker på./Nina

    SvaraRadera