fredag 25 februari 2011

Gjort lite inköp



Lönen bränner verkligen hål i fickan och jag var bara tvungen att kasta mig direkt till Mama Mia shopen. Stortrosor, seamless amnings-BH, bröstvärmare och inlägg.

Sist men inte minst. Så jävla bra, bästa inköpet på hela graviditeten.



Sacrobälte eller vad det heter från det mammamärket med det förträffliga namnet Anita, känner mig 10 kg lättare redan. Det gjorde verkligen min dag.

Nu hade jag ju pimpat mig då är det ju dags att pimpa Pennys pappa lite. Tog en sväng förbi Nitty Gritty på Söder. Köpte en skjorta ett skärp och ett doftljus från Byredo och överraskade honom på jobbet. Life of the good wife...

3 kommentarer:

  1. Vad fint gjort, det hoppas jag verkligen att han uppskattade.

    SvaraRadera
  2. Bältet är underbart, hade inte klarat mig utan det. Men du, shoppa inte på dig alltför mycket ammnings-saker. Det gjorde nämligen jag, köpte allt.

    När jag väl hade fött så kom amningen inte igång, hade bara några droppar. Så jag fick tabletter utskrivna för att stoppa mjölkproduktionen och hon fick ersättning istället.

    Där satt jag med alla mina amnings-attiraljer för dyra pengar till ingen nytta. Men det var ju i alla fall kul att köpa dem... :)

    SvaraRadera
  3. Wow, vilket fint skärp. Jag längtar tills jag är färdig med mina studier, har jobb och lön och också kan överraska min kille med fina saker.

    Grattis i efterskott till bröllopet, och all lycka till er båda!

    SvaraRadera