torsdag 10 februari 2011

Dricks

Igår kväll åt jag och Carolina middag på Sturehof. Hon var sjuk på min Möhippa så hon bjöd mig på en ashärlig têtê à têtê, som en minihippa.

Gud vad vi hade och älta visade det sig. Mycket härligt sen kom notan och jag beslutade mig för att ta dricksen eftersom hon var så rar och bjöd.
Det blev något missförstånd med servitören och helt plötsligt innan jag visste ordet av hade jag dricksat 25% kr på hela beloppet på middagen.
Man kan ju inte gärna retroaktivt begära pengar tillbaka. Ja det hela blev mycket konstigt. Men det känns som ett bra sketchupplägg.



Jag var även och kollade in gosskörsrepetitionen. SÅ söta!
När jag sa att jag nästan började gråta, gjorde två av gossarna "YES-tecken". Mitt hjärta brast nästan.



Här gör jag allt jag kan för att le på bild. Går så där om ni frågar mig. Örhängena kommer från Sophie Gyllenhammar och skjortan från Zara. Nu ska jag prova brudklänningen...Kanske kommer ett minismakprov senare. Sen avslöjas inga mer bröllopsdetaljer.

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att du läser komentarer och faktiskt ler:) du har ett fint leende!!

    SvaraRadera
  2. NÄSTAN började gråta av gosskören. Jag tittade lite i all enkelhet medan jag lagade mat och jag blev JÄTTERÖRD. Det är något med pojkar och sång som är så fint... Svårt att förklara utan att det låter patetiskt. Hade barnen kommit in kanske jag dragit till med löktrixet. Kram

    SvaraRadera
  3. Nämen oh! Ska de sätta upp en föreställning av gosskören? Snälla säg ja! Det vore en sån fin överraskning till min fina mamma, som äääälskar filmen.

    SvaraRadera