torsdag 24 februari 2011

Jag väser när jag sover



Gör en Amanda med handen på huvudet för jag är så plufsig och ful idag. Passar samtidigt på att flasha ringen lite till.

Jag väser när jag sover, har varit förkyld så in i helvete länge nu så det Calle har på fullaste allvar börja diskutera om vi ska ha skilda sovrum för att jag låter "ehhhh" högt varje gång jag andas. Känns ju halvkul som nygift.
Var hos doktorn igår och gjorde lite odlingar. Verkar inte ge något resultat. Det är väl bara att bear with it.

Vi måste hyra hus på RuteGotland men allt är uthyrt. Det är vår sk. "bröllopsresa", fem veckor på Gotland i sommar.
Om det är någon som har en stuga att hyra ut till mig, Calle och Penny, i Rute, så maila mig: anitha.schulman@mastiff.se

Nu är vi klara med alla Hemlige Miljonären inspelningar och jag har börjat casta till SVT:s supersatsning "Mot alla odds". Så jävla kul. Ett drömprojekt!

Snälla läs och ansök HÄR. Det här kommer bli helt fantastiskt.

7 kommentarer:

  1. Är du bara täppt i näsan? I så fall kan det vara pga graviditeten. Jag fick tabletter av läkaren på mvc som hjälper mot det. Hoppas det går över!

    SvaraRadera
  2. du vet om att du ska ha vigselringen innanfor forlovningsringen.

    Varfor? Jo, for att vigselringen skall vara narmast hjartat eftersom den ska betyda mer an forlovnigsringen

    underbara ringa btw

    All lycka till er i framtiden

    SvaraRadera
  3. Men jag tycker att det är finare såhär.

    SvaraRadera
  4. Tycker jag med. Att det är finare. Har du inte förlovningsringen innerst förresten. Ser ut så.

    SvaraRadera
  5. Gotlands-tips: http://abeautifulliving.blogspot.com/2008/03/hyra-hus-p-gotland.html ;)

    SvaraRadera
  6. Har inte Alex och Amanda en bostad på Gotland?

    SvaraRadera
  7. Var oxå täppt i näsan och snarkade dom sista månaderna. Fredrik spelade in mig en natt. Det var inte nåt vackert ljud som kom ur mig på nätterna. Lät som han sov brevid en alkoholiserad äldre man...:)

    SvaraRadera