måndag 14 februari 2011

Nu börjar jag slappna av

Vi har haft stormöte på Riche med Toastmaster, kock, koordinatorer, serveringsansvarig och Bestman. Det var toppen. Nu ska jag bara göra om bordsplaceringen en gång till sen är det lite hämta och fixa på torsdag och en grej imorgon. Sen är det bara att gifta sig.
Klänningen är helt makalös. SÅ nöjd.

Det kan bli svindlande stort när jag tänker på det exklusiva i att få spendera resten av mitt liv med den här underbara mannen. Att han valde mig och jag honom. Vi har det helt underbart ihop och snart ska vi få barn. Jag blir helt bubblig inombords och vill bara hålla i honom hårt för att känna hur verkligt det är. Att han är min och snart far till barnet i min mage och snart är jag hans fru.

Kärleken är så enkel, den kostar inget, smakar bara och den smakar helt ljuvligt.

8 kommentarer:

  1. Åh va fint! Hoppas ni får en fantastisk dag som ni kommer minnas för resten av livet.

    Snart är det vår tur - eller ja, i augusti men ändå. :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad fint det låter! Önskar er all lycka med bröllop, barn och allt! Din blogg är en av mina stora favoriter! :)

    SvaraRadera
  3. såg dig och calle ihop på stan en gång. så fina ni är tillsammans och otroligt glad för eran skull.

    SvaraRadera
  4. Du verkar vara en sådan härlig människa! Stort grattis till att du har funnit kärleken. Ditt inlägg gjorde mig lite varm i hjärtat. Jag önskar er en helt underbar dag/kväll/natt på fredag! Kram Isabelle

    SvaraRadera
  5. Visst är det härligt!! Kärlek är det finaste man kan få vara med om. Min man är ljuvlig han också:)Ni kommer att få ett bra liv tillsammans ni två...med barn och allt. Ta hand om varandra. Kram

    SvaraRadera
  6. Önskar dig ett underbart bröllop och evig kärlek!

    SvaraRadera
  7. Det är en lyxig känsla att man kan vältra sig i sin kärlek och ju mer desto bättre. Och ju mer du ger, desto mer får du. Som en stor godisskål som aldrig tar slut och som bara gör dig gott. All lycka till er!

    SvaraRadera