lördag 19 februari 2011

En magisk afton

Jag har knappt kunnat sova inatt heller har bara legat och tänkt igenom hela dagen igår. Om och om igen. Grät en skvätt till i duschen när jag tänkte på allt jag fått vara med om, den magiska vigseln, skymningsljuset och gnistrande snö, stämningen, familjen, vännerna, glädjen, alla fina och stärkande ord som sades, talen, maten, lokalens utsmyckning, Toastmaster briljans, festen. Ord räcker inte. Allt. Har ältats och ältats. Det är nu man ska tänka igenom allt så man minns alla detaljer. Jag tror jag gör det.
Idag mår jag vara trött och ha ont precis överallt, men det gör ingenting för jag är den lyckligaste kvinna på jorden tror jag.

Var tvungen att göra en 5 sekundersfilm av ringen för Photo Booth klarar inte av diamanter så bra.
Rosa, Champagne, Konjak och Grön diamant och rött guld. I morgongåva fick jag ett halsband med en vacker diamant i av Calle och en vapenring med familjens vapen. Men den är inte klar än.
Nu ska vi äta frukost och snart checka ut, personalen berättade inatt att de fick ta ett extra rum för alla presenter för de fick inte plats i lobbyutrymmet. Haha! Ska blir en kul öppning.

Snart kommer mer bilder, har inte en bild av något själv men har bett fotografen att skicka ASAP.

16 kommentarer:

  1. GRATTIS
    Ringen är jättefin. Kul att göra sin egen.
    Vad är det för carat på alla dina diamanter?

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till er! Vilken fantastisk ring, helt underbar! Må lyckan vara länge!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till er båda två!

    SvaraRadera
  4. Stort grattis till fru Schulman!

    SvaraRadera
  5. Superfiiin ring! Gratulerar!

    SvaraRadera
  6. Så fint! Grattis! Jag ser fram emot att få se klänningen. Ta hand om dig..

    SvaraRadera
  7. Grattis! Gud vad kul att dagen var lyckad :)

    SvaraRadera
  8. Grattis Anitha Schulman! Ringen är fantastisk, då måste visa mer sen i dagsljus! ;)

    SvaraRadera
  9. Grattis Anitha och Calle! Önskar er all lycka! /C

    SvaraRadera
  10. Grattis, grattis!!

    SvaraRadera
  11. Grattis! Mycket bling-bling :-) Låter så härligt alltihop. Ser fram emot utförligt reportage med bilder.
    Hälsningar från en som gifte sig på tre minuter...

    SvaraRadera
  12. Stort grattis fina du! Nu önskar jag att jag får se hur strålande vacker du var i klänningen. :)

    SvaraRadera
  13. GRATTIS Fru och Herr Schulman!
    Somna aldrig osams och glöm inte bort att vårda er tvåsamhet - även när ni blivit tre (och fyra... och fem...)!

    SvaraRadera
  14. Ett stort grattis till er båda! Hoppas att denna lyckade bröllopsdag speglar av sig på en lika fantastisk fortsättning!

    SvaraRadera
  15. GRATTIS TILL DIG OCH CALLE!

    SvaraRadera
  16. Grattis till er båda! Jättefina ringar. Lycka till med kärleken.

    SvaraRadera